Kedai Runcit Online

Rabu, 2 Ogos 2017

PENING DENGAN MAKHLUK PEROSAK? JOM TENGOK CARA BERKESAN MUSNAHKAN MAKHLUK INI..🐜🕷🦂

WOW!! TAK SAMPAI SATU HARI MASALAH LIPAS ABANG NI SELESAI.


💣SMART KEYLER, ENEMY OF THE PEST💣


“Aku dah terima Smart Keyler petang smlm. Malam tu terus aku spray dalam kereta. Esok pagi tengok bergelimpangan lipas kat lantai kereta. Kereta aku bau harum. Tak yah sembur pewangi dah. Terbaik!!” – Khairul Anuar, KL

“Produk ni memang efektif. Saya akan stick dengan Smart Keyler.”- Norliza, Kajang.

“Lepas kau delivery Smart Keyler, aku terus sembur kat laluan makhluk halus (semut). Terus takde dah makhluk halus tu. Memang terbaik!!”- Shahril, Cheras.


💣SMART KEYLER💣

👍 Produk effektif yg selamat utk digunakan di persekitaran manusia.
👍 Tidak Melekit dan Tidak Berminyak. Tak perlu lap selepas sembur Smart Keyler
👍 Memberikan HARUMAN SEGAR selepas semburan.
👍 Sesuai untuk semua keadaan samada rumah, pejabat, kereta, tadika dsbgnya.
👍 Nozzle yang mudah dilaras memudahkan penggunaan di ruang2 sukar.

Selamat digunakan kalau korang ada baby ke, anak kecik ke... Sebab bhn aktif yg digunakan meant for pest not human. Bila spray jer, terus keluar haruman yg mmg x mcm racun serangga.

Minat nk dapatkan?
Klik http://tennogeeshop.avana.asia

TennoGee Shop
www.tennogeeshop.avana.asia
📱👉Wsap 013 338 5503 (Tenno)
📱👉Wsap 013 338 5502 (Gee)
Untuk maklumat lebih lanjut.

CEPAT! CEPAT! CEPAT!
Bimbang korang kena menunggu untuk produk effektif ini sbb produk ni selalu licin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan